31
Dec
08

Cât durează dragostea

Şi iată că se termină şi primul an din viaţa lui D. şi a mea în care am avut parte unul de celălalt…

În momentele acestea, îmi amintesc cum prima conversaţie pe messenger pe care am avut-o cu D., a doua zi după ce ne-am cunoscut, a fost despre cât durează dragostea. Am găsit la vreo două luni apoi articolul „Dragostea eternă durează doar 3 luni„, care a încântat-o…

Al doilea articol însă, cel de jos, însă nu cred că o va încânta🙂 . Eu totuşi nu cred în ce  scrie aici, chiar dacă oamenii sunt dinamici, iar perioada medie de schimbare este într-adevăr de 2-3 ani (au nevoie de dezvoltare).

Cine suntem nu mai este aceeaşi persoană după 2-3 ani într-o relaţie, o relaţie trebuie să se adapteze la dinamica personalităţii fiecăruia.

dovada1


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

