14
Ian
09

Ping Pong

Motto:

„Luăm un zar. Îl tăiem. <<Cât de perfect ar fi fost acest zar dacă nu ar fi fost tăiat!>> – va spune lumea. Oamenii nu recunosc perfecţiunea”

Nichita Stănescu

Acest blog este expresia unui echilibru în a cărui căutare sau sărbătorire sunt – precum a unei mingi aflate pe o plasă, având deplina libertate să o ia ori încotro – cu deplina conştiinţă a faptului că este atât de greu să îl măsor, să îl determin, pentru că sunt atât de fine aspectele care îi surprind frumuseţea…

Am găsit un pasaj din genialul film al lui Woody Allen, din 2005, „Match Point„, de 1 minut care defineşte foarte bine întreaga mea relaţie cu D., precum şi ideea echilibrului despre care scriam mai sus…

Ce este „Match point” (în tenis sau în ping pong)

Ei bine, această idee de echilibru nu o regăsesc în comunicarea mea actuală cu D. Aveam o viziune asupra mea inca de acum vreo 2 luni, cand m-am despartit prima oara de D. (adica atunci cand a lasat copilul din ea sa intre intr-o relatie peste femeia pe care o respectam… in fine). Viziunea era eu, stand plictisit la o masa jucandu-ma cu una din paletutele alea cretine cum sunt prin desene animate si cu o minge stupida legata cu sfoara si incercand sa fac ceva interesant din a juca ping-pong de unul singur.

Initial, am considerat ca incerc de fapt sa ma pacalesc pentru mine ca nu conteaza ca femeia (conceptul este dubitabil, avand in vedere ca ea spune „dar asa sunt” – daca identitatea data de comportament, atunci ea e un copil rasfatat care traieste in lumea ei) pe care o iubesc a ales sa ramana impreuna cu un barbat care nu o respecta si pe care nu il respecta.

Si asa era, chiar incercam sa ma pacalesc, pentru ca era foarte multa furie si frica si o multime de probleme pe care aveam nevoie sa mi le rezolv. Atunci spuneam ca folosesc acest timp pentru dezvoltare. Oricum, sandramaua este ca… pot sa iubesc persoana si sa resping comportamentul… si, dupa cum am stabilit cu D., eu ma ocup de problemele mele, daca vreau, ea se ocupa de problemele ei, daca vrea. o relatie poate sa fie extraordinara si fara ca partenerii sa-si rezolve problemele.

Totusi, aceasta viziune cu mingiuta de ping-pong este una care descrie destul de bine situatia din aceasta prima jumatate de luna. Waiting for D. to wake up. Pana acum toate predictiile pe care le-am facut in ceea ce o priveste pe D. s-au petrecut, uneori cu o viteza surprinzator mai mare decat ma asteptam. Oricum, analogia cu ping-pongul merge bine pentru D., se pare ca ea stie foarte bine sa faca fie „ping” fie „pong”, dupa cum bate vantul…

Dupa cum stiti, corzile de la mingiutele astea de ping-pong nu mai sunt asa rezistente si se mai rup. Pana acum, am lasat-o pe D. sa-si „faca numarul”… Asa ca maine, de ziua lui D. (nu va zic cati ani are, ca e jenant…), voi incepe o mica demonstratie cu privire la cum joc eu ping-pong.


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

