29
Apr
09

Vino la mine, iubire…

… au fost cuvintele de căutare cu care cineva a intrat pe blog. Inima mi se umple de bucurie🙂 . Desigur, sunt mulţi oameni interesaţi de iubire, să o aducă, să o facă prezentă în viaţa lor. Mai interesant este atunci când cineva este îndrăgostit de iubire. Ba nu, e patatic. Dar să revenim, nu despre asta voiam să scriu…

Luna asta a fost cândva, sau este, ziua lui A. M-am tot gândit dacă să fiu răutăcios de un umor delicios sau s-o las moartă. Exact aşa cum se joacă copiii cu o floricică gândindu-se „mă iubeşte, nu mă iubeşte”, tot aşa m-am gândit şi eu… să scriu… să nu scriu… să scriu… să nu scriu. Întrebarea cea mai importantă era „ce să scriu?”. Şi iată că până la urmă, la sfârşit de lună, am reuşit să găsesc ceva care să fie în consonanţă cu mesajul „Mulţumesc pentru tot. Îţi doresc numai bine!”, pe care i l-am trimis pe mobil lui A. după ce a plecat D. de la mine în ianuarie.

La Prohodul Domnului, s-au adus multe flori care s-au pus pe masa din cadrul slujbei Sfântului Aer. Preoţii, după ce s-a terminat de cântat, au împărţit florile la credincioşi. Erau foarte multe flori şi, chiar dacă erau sute de oameni, tot au mai rămas. Eu am stat mai deoparte, pentru că din nefericită experienţă, atunci când în biserică se spune că se dă ceva: aghiazmă, ouă de Paşte, cozonac, flori, etc., tendinţa naturală la român este să se îngrămădească.

Eu nu prea ţin foarte mult la chestiile astea formale sau la obiecte, că-mi dă flori, că nu-mi dă flori, doar tot aia mi-e, tot când ajung acasă le trântesc într-o vază improvizată şi le ţin acolo până se strică şi le arunc. Este cazul totuşi să recunosc că erau nişte flori foarte frumoase pe care mi-ar fi plăcut să le am eu. Tocmai pe acelea le ia altcineva. Eram la rând. Mai aveam câteva persoane în faţă. Şi, dacă tot am fost pus în poziţia stupidă de a sta la rând pentru nişte nenorocite de flori ca să se poată continua procesul pentru care am venit, aş fi preferat să ţin şi eu nişte flori care să-mi placă. Şi… surpriză! Preotul găseşte nu numai câteva din cele care îmi plăcuseră, care erau mai la fundul teancului de pe masă, dar a găsit şi o combinaţie armonioasă şi perfect echilibrată de culori şi de flori. Dacă prima oară credeam că ştiam ce vreau şi am spus: „alea sunt florile pe care le vreau!”, apoi m-am bucurat că am aşteptat.

"In the Grass" Copyright (C) Adina Florentina Toma

"In the Grass" Copyright (C) Adina Florentina Toma

Se pare că Dumnezeu ştia mai bine ce flori era bine să ajungă la mine…

Acuma… pentru cei care au rămas în minte cu chematul iubirii…

Ai grijă cu ce îţi doreşti, s-ar putea să se îndeplinească !!!

Dar… zâmbeşte🙂 ! Be a sport😉 !

"Say Cheese" Copyright (c) Roxana Enache

"Say Cheese" Copyright (c) Roxana Enache

PS: Data viitoare când vezi o femeie frumoasă pe care n-o poţi avea…

ţine minte că e pe lumea asta măcar o persoană care s-a săturat de ea (!?!)


1 Response to “Vino la mine, iubire…”


  1. 1 roxime
    09/09/2009 la 12:56 AM

    Cu o mica mentiune: tu erai de fapt cel nenorocit, asteptand florile norocite; florile nu au cum sa fie nenorocite pt ca ele nu reprezinta ceva ce tine de noroc, sau nu?


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

