12
Mai
09

Update

După ce m-a plouat anul ăsta de două ori, mi-am luat în cele din urmă o nouă umbrelă… E verde🙂

Umbrellas – „City Lights

"Windswept" Copyright (c) Roxana Enache

"Windswept" Copyright (c) Roxana Enache


1 Response to “Update”


  1. 1 meandld
    21/05/2009 la 2:43 PM

    mi-am facut id doar pentru a-ti spune ca imi place la nebunie blogul tau!!!
    am citit postarile tale de o gramada de ori.. ma ajuta foarte mult..
    te felicit si la cat mai multe articole!
    by the way, pozele sunt excelente! (liquid love e preferata mea)


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

