01
Iun
09

My Favourite Song as a Child

Acest cântec mi-a influenţat viaţa într-o manieră pe care parcă numai eu mi se pare că am înţeles-o. Mi se pare că se găseşte multă înţelepciune în mesajul puternic transmis prin sincronizarea muzicii cu imaginea. Videoclipul a rămas în 1996 aproape jumătate de an pe locul 1 în topurile muzicale.

Spectacolul lumii pe lângă care copilul trece uitându-se detaşat, ba cu nasul pe fereastră, ba cu privirea rătăcită într-o carte de poveşti, ba mâncând îngheţată, ba dormind, într-un alb-negru monumental, pe un ritm care te îmbie la meditaţie şi în acelaşi timp la fascinaţie, pare să invită la abilitatea de observator blând a tot ce este trecător… îmi aduce aminte de momentul în care i-am citit lui D. din Ecclesiastul, cartea mea preferată din Biblie… „o vreme e pentru toate”…

Am re-editat acest post nu doar pentru că azi e 1 iunie, ziua copilului fiecăruia din lăuntrul nostru, ci şi pentru că aş spune mai degrabă că am postat aici videoclipul şi melodia care e acum nr. 1 pentru mine….


2 Responses to “My Favourite Song as a Child”


  1. 1 meandld
    01/06/2009 la 10:41 AM

    da..e superba melodia asta…
    mie imi aduce aminte de copilarie „Return to innocence” de la Enigma. din punctul meu de vedere e melodia perfecta. parca ma vad cum ma uitam la tv impreuna cu bunica care era fascinata de faptul ca „toti oamenii merg inapoi”..era printre primele clipuri difuzate pe tvr1.
    ce frumoase amintiri! si ce bine ca le retraim prin simpla ascultare a unor note muzicale atat de pure si calde..


Lasă un răspuns

