23
Iun
09

De ce (nu) (mă) cunoşti

 

Acum doi ani, m-am dus într-o seară la ea şi i-am cerut o îmbrăţişare…

Ea mi-a răspuns că este mai bine pentru mine să nu îmi dea o îmbrăţişare. Asta a contat pentru mine mai mult decât îmbrăţişarea propriu-zisă. Şi faptul că a ştiut cum să mi-o spună, privindu-mă în ochi… A fost o formă de a spune către mine: “ştiu mai bine decât tine de ce ai nevoie cu adevărat, te cunosc mai bine decât te cunoşti tu”. Aş fi putut să răspund cu orgoliu şi să fiu supărat că eu de fapt voiam îmbrăţişarea. Dar în schimb, m-am bucurat că am fost cunoscut cu adevărat.

Ca şi în “Body of Lies” (2008, R. Ridley Scott), cel care îi cunoaşte pe ceilalţi mai bine decât se cunosc ei înşişi câştigă… asta presupune desigur a trece peste orgoliul manifestat la ideea că altcineva ar putea să te cunoască mai bine decât te cunoşti chiar tu…

Hani Paşa jucat de Mark Strong în „Body of Lies” (2008, R. Ridley Scott)


5 Responses to “De ce (nu) (mă) cunoşti”


  1. 1 elidora
    25/06/2009 la 10:33 PM

    Acum 2 zile i-am spus asta unui barbat, ca are nevoie de altceva decat ceea ce spune ca vrea. Da, am castigat in relatia mea cu mine. Dar in relatia cu el?…As vrea sa cred ca a inteles despre ce vorbeam si ca va si actiona in consecinta. Pana la urma, e cel mai important: ca el sa isi incheie socotelile cu el insusi.
    Sunt curioasa ce a gandit sau a simtit, atunci, „ea”, cea careia ii cereai o imbratisare…

  2. 2 dindragostepentrud
    26/06/2009 la 2:06 PM

    Daca 2 oameni sunt in conexiune fiecare cu sine insusi/insasi, vor sti sa spuna unul din ei asta si celalalt sa recunoasca, daca barbatul caruia i-ai spus asta nu a recunoscut, iar tu puteai sa vezi in el si prin el, atunci cand isi va da seama va recunoaste, sa speram, si fata de tine. Daca nu ai avut dreptate sau nu ai stiut sa-i explici, iarasi ai sa-ti dai seama, in timp. Mie mi s-a intamplat sa imi spuna cineva si dupa 4 ani ca am avut dreptate in legatura cu ce vedeam in acea persoana, dar ca nu era atunci in stare sa recunoasca asta… Numai ca viata este ca un lift care urca pe la mai multe etaje, la fiecare din ele descoperind frumusetea unor oameni blocati in lumile lor… nu conteaza cat de mult ai dreptate atunci cand intentia este sa ranesti…


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

