08
Iul
09

Evanescence – My Immortal

Una din melodiile din playlist-ul în serile petrecute cu D.


3 Responses to “Evanescence – My Immortal”


  1. 1 afostodatavera
    09/07/2009 la 3:36 PM

    nu pot sa ma abtin…dar e absolut superba piesa asta…”this pain it’s just too real”…eu, deobicei, ascult piesa asta cand sunt singura si ma simt singura…nu pot sa imi imaginez ce as simti daca as fi cu cineva drag langa mine si as asculta-o …poate doar fericirea ca e langa mine …succes in continuare …

  2. 2 lolita26
    10/07/2009 la 2:47 PM

    cu singuranta e un cantec mult prea frumos ca sa-l asociezi cu D. si mie imi aminteste acest cantec de un barbat pe care l-am iubit cu ani in urma, fara ca el sa fi meritat.
    citindu-ti articolele, imi dau seama ca iubirea e cu adevarat oarba si stau si ma intreb daca nu cumva am fost si eu la fel de vaduvita de ratiune atunci cand iubeam. uitandu-ma la tine, ma intreb cum este posibil ca, un om atat de inteligent, sa-si piarda mintile din dragoste?
    m-a revoltat si m-a indignat povestea in care relatai cum D. te-a rugat sa te duci pana in capatul celalalt al orasului ca sa-i printezi niste hartoage, pentru ca mititica si neajutorata de ea nu era capabila sa duca de una singura la capat o activitate atat de simpla cum ar fi inscrierea la master.
    am facut si eu un master. si m-am inscris. singura! fara sa-mi iau liber de la serviciu. nu stiu ce munceste D., dar serviciul meu este absolut covarsitor. nu pot sa lipsesc de la serviciu, pentru ca eu sunt ca un medic care pleaca din camera de garda, lasandu-si pacientii singuri. nu pot sa-mi asum riscul de a-mi lua o zi libera. asa ca, in micile ferestre pe care le-am avut, mi-am organizat si inscrierea la master. si nu numai ca am reusit sa ma inscriu, dar am si terminat masterul intre timp.
    insa nu asta e principalul subiect pe care vroiam sa-l dezvolt. ceea ce m-a revoltat in intreaga ta povestire este exact faptul ca ti-a cerut sa faci acel lucru, sa mergi pana la ea acasa.
    vezi tu…cand o persoana iti cere sa fii prost pentru ea, o poate face numai din 2 motive: 1. fie este atat de lipsita de inteligenta, incat nu-si da seama ca o astfel de cerere e total lipsita de bun-simt, 2. este lipsita de bun-simt, nu te respecta absolut de loc, are un tupeu fantastic si profita de tine de cate ori are nevoie. in aceasta a doua categorie o pot incadra foarte bine pe o colega a mea, care mereu are tot felul de cereri aberante catre noi, colegii de birou, ca si cum noi am fi pusi acolo ca s-o ajutam pe ea. asta in timp ce, noi ceilalti, ne rezolvam treburile fara a avea nevoie de ajutor.
    te felicit pentru felul cum ai reactionat, ca nu te-ai dus si i-ai mai si tinut o predica. aici e diferenta intre a iubi ca un prost si a iubi ca un nebun. daca te duceai, ti-as fi zis ca o iubesti pe D. ca un prost.
    daca intr-adevar ai 23 de ani (desi in continuare nu cred), sper sa mai vorbim peste cativa ani, 6-7 ani, cand vei avea varsta necesara pentru a realiza ce inseamna o femeie adevarata. acum iubesti doar…un fel de femeie.
    o zi buna!


Lasă un răspuns

