31
Iul
09

100 % natural

Prima întâlnire cu D.

După 2 discuţii pe messenger, îmi dăduse numărul ei de telefon. A doua zi (joi 31 iulie) am sunat-0 pentru a ne întâlni vineri seara, la 7, la intrarea principala din Cişmigiu. Îmi  spusese la telefon că e un lucru pe care vrea să mi-l spună, o decizie foarte importantă în legătură cu care să-mi ceară părerea. Era vorba despre operaţia pentru care se programase, care o făcea să se teamă pentru modul în care îi va afecta înfăţişarea.

Un amic de-al meu mi-a trimis linkul la acest articol. Ei bine, dacă şpaga pentru o deviaţie de sept este 200 de lei, D. a dat… 1800 de euro la un chirurg plastic de la o clinică privată ca sa fie sigură că operaţia nu îi va ştirbi frumuseţea… cea fizică, bineînţeles.

"PLayful" Copyright (C) Adina Florentina TomaPlayful” Copyright (C) Adina Florentina Toma

La un moment, aşezându-ne la o masă pe o terasă, după ce i-am luat mâna în a mea şi am început a mă juca cu ea, am întrebat-o cât la sută din încrederea ei în sine se bazează pe modul în care arată.

Ea mi-a răspuns, pe un ton perfect natural: 100 % !(?)!!

În acest moment, am rămas puţin perplex, aruncat de pe orbita acceptabilului şi aruncat într-o dimensiune din care, atunci când m-am trezit, am şi uitat întrebarea pe care am pus-o. Primul impuls a fost să mă ridic în acea clipă de la masă, să fac stânga-mprejur şi să plec fără să mă mai uit în urmă. De altfel, i-am şi spus mai târziu, într-o întâlnire, că acesta a fost primul meu impuls. Pe cât sunt de sigur că s-ar fi simţit ofensată de răspunsul meu, pe atât sunt de sigur că l-ar fi ţinut minte.

În psihologie se spune uneori că primul răspuns care vine în minte este şi cel mai bun. Dar eu cred în a da şanse oamenilor (chiar şi acum, după această experienţă, tot mai cred).

Needless to say, în perioada următoare, m-am consultat cu mai mulţi prieteni de-ai mei dacă o asemnea îngrijorare, pentru modul cum va arăta după o asemenea operaţie, este justificat.

De fapt, acest prim moment a marcat marea provocare a relaţiei. Am citit într-o carte că, la începutul fiecărei relaţii, există mici „semne” pe care cei care vor cu tot dinadinsul să se implice în acea relaţie, nu le observă. Amintindu-şi, rulând înapoi filmul amintirilor, îşi explică mai exact cum anume, au fost atât de „orbi”. Marea provocare a relaţiei mele cu D.  s-a manifestat încă de la acea primă întâlnire. Era conflictul între a o lăsa să se comporte ca un copil răsfăţat, aşa cum a făcut şi mai târziu cu umbrela sau cu imprimanta , deci implicit să risc să mi se urce în cap, respectiv să pun piciorul în prag, deci să risc se întoarcă la A. Acest conflict a fost frânghia la înălţime pe care această relaţie a mers şi, în cele din urmă, de pe care a căzut.

Little that I knew then about how profetic these words were:

„Unde-ţi este comoara, acolo-ţi va fi şi inima!” (Matei 6:21)

Unde e comoara ta?


5 Responses to “100 % natural”


  1. 1 lolita26
    03/08/2009 la 3:00 PM

    probabil ca primul tau impuls a fost sa te ridici si sa pleci, cand D. ti-a zis ca 100% din increderea in sine ii vine din aspectul fizic… dar n-ai facut-o. pentru ca ea te-a facut sa ramai, pentru ca sursa increderii ei in sine era absolut justificata. o inteleg perfect pe D. eu mi-as permite sa-i spun si lui Ghandi ca 100% din increderea in mine imi este data de aspectul fizic, chiar daca pot purta o conversatie pe aproape orice tema, chiar daca ma descurc in orice situatie, chiar daca am realizat in viata mea (pe propriile puteri) tot ce m-am propus, chiar daca… etc.

    scriai intr-un alt entry ca acest blog este o declaratie de dragoste. nu este. din doua motive:
    1. prin existenta acestui blog, permiti unor oameni ca mine s-o improaste cu noroi. nu conteaza ca ii iei apararea. nu ar trebui sa dai cuiva ocazia sa o comenteze pe D. dupa bunul plac. atunci cand eu am iubit un barbat care era vorbit de rau, am spus „nu ma intereseaza parerea ta, nu-ti permit sa vorbesti astfel de omul pe care il iubesc, te rog sa taci”.
    2. una e sa faci declaratii de dragoste, alta e sa povestesti relatia, efectiv. nu numai ca povestesti relatia ta cu D., dar povestesti si relatia lui A. cu D. indiscretia in dragoste nu exista. e o contradictie in termeni. un barbat povestind cu emfaza povestea lui de iubire, nu iubeste cu adevarat, ci doar isi exerseaza imaturitatea. e un pusti care traieste cu frustrarea ca nu simte profund niciodata. nici nu va reusi, atata timp cat vorbeste mai mult decat face. discretia nu e un cuvant accesibil oricui. trebuie sa fii Barbat pentru a-i patrunde intelesul.

  2. 2 dindragostepentrud
    04/08/2009 la 3:32 PM

    Atunci sa tratam si acest comentariu ca pe un exercitiu de democratie.🙂


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

