22
Aug
09

Tu ce ai de spus să-mi păstreze interesul? Nimic? NEXT!

Vineri, 22 august 2008. Întors în capitală după o vacanţă de plimbări prin ţară, plictisit de mieunăturile lui D. refetitoare la cât de dificilă a fost operaţia, vorbesc cu ea pe messenger şi îi spun că prefer să mă întâlnesc cu ea decât cu alte persoane, pentru că, după cum am menţionat aici şi aici, deja avusesem două întâlniri grozave cu ea.

Tot atunci, stabilesc o întâlnire la o cafea cu o altă tipă, C., căreia îi „dădusem târcoale” de vreo 2 luni să mă întâlnesc cu ea, peste 2 ore.

A. vede că D. era pe messenger cu cineva şi o întreabă: „cu cine vorbeşti?”. Ea refuză să îi răspundă.

În fine, după vreo două ore, la cafeaua în oraş cu C.

Adevărul era că deşi ea era destul de incitată, eu mă plictiseam de moarte şi abia aşteptam să îi fac vânt. Era genul acela de fiinţă cu imaginaţia căreia poţi să te joci până mâine, foarte inteligentă, foarte jucăuşă, şi mai ales, foarte, foarte energică – genul de femeie căreia îi place să-şi imagineze că e pasională doar pentru că până acum nu a întâlnit un bărbat care să reuşească să o domine…

În fine, plictisitor. Tocmai într-un moment în care ea era foarte atentă la ce spuneam eu, primesc un telefon de la I. Cine este I?

I este o altă tipă, pe care o abordasem în metrou mai devreme, în acea zi (sau cu o zi mai devreme, nu mai ţin minte), şi care îmi spune că e de acord să mergem la piesa de teatru pentru care îi propusesem să ne întâlnim. În momentul acesta, deja mă ridicasem de la masă în timp ce închideam telefonul şi cu un zâmbet larg către C. şi îi spun că este timpul să plec. C. rămăsese literalmente cu gura căscată la toată scena.

Aşa, cam ca în poza Dorei Sârghi, „Underneath Reality

E adevărat, deja stătusem puţin peste ora la care ea declarase că trebuia să plece, dar o asemenea lovitură dată orgoliului ei nu avea cum să fie trecută cu vederea. Needless to say, C. abia mi-a mai răspuns la telefon după asta, darămite să se mai întâlnească cu mine. Am avut atunci curajul să mă ridic de la masă şi datorită faptului că prima dată când am fost pus într-o situaţie asemănătoare, cu D., nu o făcusem.

And then I had a wonderful date with I. And then another one. And then another one.

PS: În acea zi am mai abordat cu succes încă o altă femeie la metrou.


0 Responses to “Tu ce ai de spus să-mi păstreze interesul? Nimic? NEXT!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

