12
Sep
09

Seara din parc

La un moment dat, într-o noapte de miercuri pe care am s-o ţin minte cred că toată viaţa, am avut de făcut o alegere. Sau mai bine zis, am conştientizat-o.

Nu eşti aici ca să alegi. Asta ai făcut-o deja. Eşti aici ca să înţelegi ceea ce deja ai ales.

Oracolul, The Matrix Reloaded

Mersesem cu D. la un curs, împreună şi cu o colegă de-a ei. Ea mi-a solicitat să nu-i împărtăşesc respectivei colege că noi doi eram împreună. Eu m-am simţit jignit de faptul că mi-a cerut în mod expres asta. A mai avut solicitări sau temeri de genul acesta. Ţin minte că am întrebat-o prin decembrie: „tu chiar crezi că eu aş fi făcut sau aş fi în stare să fac asta?”

D: – Nu…

„Atunci de ce mă mai întrebi sau de ce-mi mai spui chestiile astea?”

Dincolo de asta, fără să intru în implicaţiile personale referitor la de ce e acea seară atât de importantă pentru mine, după curs, m-am plimbat cu ea spre unde stă şi am aşteptat-o în parc, în faţa blocului. Ea mi-a spus că vine în 5 minute. Nu a venit. A întârziat. Iar eu am aşteptat-o. Aş fi putut să nu o fac. Şi atunci lucrurile ar fi fost complet diferite.

Şi aceasta a fost la 6 zile după acea seară. Şi apoi iarăşi nimic nu a fost la fel, pentru că mersesem prea departe. Prea departe ca să mă mai opresc.

"The Fiction We LiIve In / A Walk to Remember" Copyright (C) Lorena Lazăr

"The Fiction We LiIve In / A Walk to Remember" Copyright (C) Lorena Lazăr

Sau, după cum urma să îmi spună un prieten care ştia povestea, „enjoy the process!”.

PS: Dacă ţi-a plăcut acest articol, s-ar putea să îţi placă şi:

Două numere prea mici


0 Responses to “Seara din parc”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 123,896 afisari din 8 oct 2008

