10
Noi
12

Povestea lacrimii

Lacrima e un vis spulberat prelins spre eternitate pe obraz.

Lacrima e imaginea iubirii rătăcite între gândurile negre ale zilelor aparent albe.

Lacrima e o dovadă a dorinţei de a nu fi singur şi a singurătăţii în a dori.

Lacrima e paşaportul ce însoţeşte omul la paşi, la plata vămilor trecerii dintr-o lume in alta.

Lacrima căzută ca de undeva din geana unei stele luceşte pe trupuri obosite de dor.

Lacrimi, lacrimi… lac imens şi secătuit de lacrimi… !

Lacrima vindecă tot, dar şi omoară!

Lacrima se menţine rece în numele minciunii, fară de care ar fi pustie lumea.

Lacrima ce nu-ti dă pace, ce nu se risipeşte cu clipirea următoare… e lacrima străfulgerată de o dragoste mai iute decât orice făptură fugară!

Lacrima nu mănâncă, nu face politică, nu cântă, nu spune „nu”, nu înjură, nu uită, nu râde, nu bea, nu fumează, dar reuseşte sa facă dragoste tot timpul cu obrazul pe care îşi aleargă ultimele clipe!


6 Responses to “Povestea lacrimii”


  1. 04/02/2013 la 11:23 PM

    Si te-am iubit cum doar in vis
    Tu vei iubi odata
    Si te-am atins cum nimeni altul
    Nu va mai stii
    Vreodata…

    Un bulgare de nea de-ai fi
    Eu te-as rostogoli…
    Si cand mai mare-ai deveni
    Doar cu saruturi te-as topi
    De-acuma…

    As deveni frumos ca tine…
    M-as transforma-n Adonis
    Inca odata de-ai privi
    Spre ochii mei ce te-ar dori
    Intruna…

    Si in nisip m-as transforma
    Atunci cand mergi pe plaja
    Vreau talpile sa ti le frig
    Cu rasuflarea mea s-ating
    O vraja…

    In fata ta, un cal de-as fi,
    Eu as ingenunchia…
    Sa-mi urci pe spate,
    Iar in sa, sa fie doar prezenta ta
    Intruna…

    Un fir de par de-al tau sa fiu
    Sa ma atingi cu mana
    Vreau sa-mi imaginez si-atat…
    Ca nu te tunzi
    De-acuma…

    Sunt doar cuvinte de prisos
    Ce nu intereseaza
    Pe cea ce si-a dorit candva
    Sa-mi fie-alaturi
    Treaza…

    A.

  2. 31/07/2014 la 12:10 PM

    Imi place blogul tau. Daca doresti, acesta poate fi adaugat in lista celor mai cunoscute bloguri din Romania.

    http://romaniachat.ro/bloguri/

  3. 3 dindragostepentrud
    15/09/2014 la 9:13 PM

    da, multumesc


Lasă un răspuns

